Το ιδιαίτερο παιχνίδι "Alice is Missing"
Μα τι το ξεχωριστό έχει αυτό το παιχνίδι και όλοι συζητούν γι' αυτό; Πάμε να το γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.
Το Alice Is Missing είναι ένα μοναδικό επιτραπέζιο RPG μυστηρίου που παίζεται εντελώς σιωπηλά, μέσω γραπτών μηνυμάτων. Δημιουργήθηκε από τον Spencer Starke και διαρκεί περίπου 3 ώρες. Είναι είναι σύγχρονο και -δυστυχώς- επίκαιρο παιχνίδι.
Η ιστορία διαδραματίζεται σε μια μικρή πόλη, όπου η 17χρονη Alice Briarwood έχει εξαφανιστεί. Οι παίκτες υποδύονται φίλους, συγγενείς και γνωστούς της Alice, που προσπαθούν να ανακαλύψουν τι της συνέβη.
Πώς παίζεται:
Ουσιαστικά δεν υπάρχει Game Master (GM) – όλοι παίζουν ισότιμα. Χρέη ανεπίσημου GM αναλαμβάνει ο κολλητός της Alice (που θα υποδηθεί άνθρωπος του Fireball στο επερχόμενο event).
Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, οι παίκτες δημιουργούν τους χαρακτήρες τους και τις σχέσεις τους με την Alice.
Το βασικό παιχνίδι διαρκεί 90 λεπτά και διεξάγεται εξ ολοκλήρου μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS ή εφαρμογή chat).
Οι παίκτες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους ανακαλύπτοντας σταδιακά στοιχεία μέσω καρτών και ανταλλάσσοντας μηνύματα.
Στο τέλος, αποκαλύπτεται η αλήθεια για την εξαφάνιση της Alice, ανάλογα με τις επιλογές και τις ανακαλύψεις των παικτών.
Το παιχνίδι είναι συναισθηματικά φορτισμένο, κινηματογραφικό και εστιάζει στη δημιουργία μιας δυνατής ιστορίας μέσα από τη σιωπή και την ένταση των μηνυμάτων. Συνοδεύεται από μια ειδική playlist που ενισχύει την ατμόσφαιρα.
Αν σου αρέσουν τα RPG, τα μυστήρια και οι έντονες συναισθηματικές ιστορίες, τότε το Alice Is Missingείναι μια ξεχωριστή εμπειρία που αξίζει να δοκιμάσεις!
Προειδοποιήσεις Περιεχομένου (Content Warnings):
Το παιχνίδι μπορεί να περιλαμβάνει αναφορές σε:
Εξαφάνιση ανηλίκου
Θάνατο ή βία (ανάλογα με την εξέλιξη της ιστορίας)
Διαπροσωπικές συγκρούσεις και συναισθηματική φόρτιση, οικογενειακές εντάσεις
Θέματα ψυχικής υγείας, όπως άγχος ή θλίψη
Ασφαλές Περιβάλλον (Safety Tools)!
Πριν ξεκινήσουμε το παιχνίδι, θα εφαρμόσουμε κάποια εργαλεία ασφαλείας:
Γραμμή X (X-Card): Αν κάποιος νιώσει άβολα, μπορεί να πει "X" (ή να στείλει ένα μήνυμα "X") και η σκηνή θα αλλάξει χωρίς εξηγήσεις.
Οριοθέτηση θεμάτων: Συζητάμε εκ των προτέρων αν υπάρχουν συγκεκριμένα θέματα που κάποιος/α δεν θέλει να συμπεριληφθούν.
Check-ins (Τσεκάρισμα συναισθημάτων): Στη διάρκεια του παιχνιδιού, ενθάρρυνουμε τους παίκτες να τσεκάρουν ο ένας τον άλλον (π.χ., "Είσαι εντάξει;").
Debrief στο τέλος: Μετά το παιχνίδι, δίνουμε χρόνο να συζητήσουμε τα συναισθήματα που προέκυψαν και να χαλαρώσουμε.
Το Alice Is Missing είναι ένα δυνατό και συναισθηματικό παιχνίδι, αλλά η ασφάλεια και η άνεση των παικτών είναι προτεραιότητα. Με αυτές τις προφυλάξεις, όλοι μπορούν να απολαύσουν την εμπειρία με συναισθηματικά υγιή και ασφαλή τρόπο!
Την Παρασκευή 14/2, στο Fireball Game Rooms θα παίξουμε "Alice is Missing", αν θες να δηλώσεις κι εσύ συμμετοχή διάβασε εδώ το πώς!